putus cinta ..

ASSALAMUALAIKUM ..

okeyhh , entry kali sal putus cinta ..
terpikir tok wat cite nie ponn sebab member ade tanye ..
korang pernah rase tak ???
mesti ade yang pernah merasai nye kan ..
tipu larh lau takde langsung yang pernah rasa enn..
ape yang korang buat bile dah putus cinta ?
adakah anda akan nanges giler2 ..
atau ponn korang rase2 nak commit suicide?
mesti tibe2 rase dunia cam gelap jek enn ..


camtuh gak la yang aku rase ..
b4 munchett , aku penah kapel gak la ngan sorang mamat nie ..
nak dekat empat tahun gak la .. 
tapi dah takde jodoh ..
nak buat camne enn ..
nie sume sebab orang ke3 ..
nanges giler2 kot ..
berhari2 gakla ..
siyes sayang benci kat kau !!!!


start tuh aku taknak percayakan sape2 ..
dulu munchett ponn aku susah nak tyme ..
ciap promise bagai ..
takkan wat ape yang ex aku penah wat dulu ..
tapi dah naseb kot ..

dua lelaki yang aku kenal ..
dua2 wat mende yang same kat aku ..
alahai ....
da naseb ..

No comments:

Post a Comment